utsliten


ögonbrynen måste fixas under helgen..

Förlåt för att jag inte bloggat på ett par dagar men jag är utsliten. Har suttit i skolan väldigt länge på dagarna och bearbetat det jag har att göra. Jag har lyckats beta av ett par större arbeten vilket är jätteskönt och om jag fortsätter i samma takt kommer jag nästa vecka faktiska ha tid att gå till gymmet. Kommer nog inte att hinna blogga på ett par dagar till.

Helgens planer är:


Imon: kanske vara med O. och sedan sova hos Yolanda. Gud vad jag har saknat att vara med henne!

Lördag: svensk fest nånstans i London under dagen. Kvällen, utgång med bl.a. M

Söndag: Plugga och kanske träna!

Ha det så bra raringar. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0