I AM ALIVE

Såg att jag fortfarande kvar mina läsare även om jag tagit paus så jag ville bara säga att jag lever! Just nu finns det inget mer jag längtar till än Sverige men jag klarar mig, jag har trots allt bara 20 dagar kvar tills jag lämnar världens mest underbara stad och flyttar till Sverige. Haha det är väldigt motsägelsefullt men mina bästa vänner är i Sverige och dem är viktigare än någonting annat i världen så att leva i världens bästa stad utan dem, njaaa, det är inte riktigt att leva.

Mycket såväl som lite har hänt de senaste veckorna så ska sammanfatta med bilder. Och bara så att ni vet är HALVA min rygg solbränd (?!??!?) för det har vart 28 grader varmt hela helgen hehe.


skola med roomie, bananini & Vanjus


jag, Malin, Becka & Jonna


jag, vanjus & malinus


random, beckus, bobby, random, jag, random, bobby 2


Wholefood, himmelriket! Tänk er NK eller HARRODS, fast mat!


jag köpte ingenting! mirakel!?!?


fina belsebub


hyde park, jag & vanjus


yolanda, moi & nelly i Hyde Park, jag höll på att falla, thus d knasiga position haha

Det var allt från mig, ett inlägg kommer på torsdag som enbart har med Verro att göra så det kommer inte vara av intresse för er andra, sedan så hörs vi om mindre än 3 veckor!!

// M .

Kommentarer
Postat av: J

be-be-be-benny and the jets...asså låten is stuck in me brain-.-'...fan vad skönt att du återvänder at last...i nästa liv kommer jag aldrig att låta dig leave me ever again..kmr hunt u down med blåsippa i mungipan?...<33...när ska du inse "you belong with me"..för.."vill ha dig i mörkret hos mig"?..så.."kom hem..vi börjar om igen"..eftersom "it's a love story"..och däför kommer jag alltid.."be there in a hurry, so baby don't worry"<33

2010-05-25 @ 14:51:11
Postat av: Malin

Du verkar ha haft ett par härliga dagar! ska bli kul att umgås på lööördag! :D

Och nu ser du att du INTE kan ha en bloggpaus bara sådär! haha

Kram <333

2010-05-25 @ 23:37:38
URL: http://malleslifeinlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0