helgens bravader

Fredag:

Filmkväll med Jonnus. Vi såg the Back-up plan tror jag. Eller så kanske det var förra veckan. Minns inte riktigt. Gick även ut på puben vid mig i typ en halvtimme med Jonnus, Madde, Klara och Isi. Under natten låg jag i sängen med en get och feber. Geten var den mysigare delen.

Lördag:

Åkte in till Richmond - vidare till Isleworth och käkade chicken nuggets med Jonnus. Sedan blev det parken ni såg på bilderna med grekiska statyerna ni vet? Vanjus, Isi, Malin & Rebecka joinade oss :) Soligt var det, dock lite kyligt? Geten sov med mig igen hihi eftersom jag var/är sjuk. Skulle ha SAW-maraton men som vanligt somnade vi..

Igår:

Shopping i Richmond, en klänning och ett par skor. Sedan blev det bio i Kingston; "The Last Song" med Becka, Malin, Vanjus, Tess, Carro & Jonnus. Bra film! Väldigt bra film! Ful kille dock, WHY GOD WHY?!


vanjus & becka

JOY - 450kr.

Topshop - 800kr

Det var en mycket härlig helg och jag fick spendera HELA helgen med min get. LYCKA.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0