el beso de final

Tjabba tjena hallå!

Maria här på strålande humör! Jag har haft en helt underbar helg:

Fredagen spenderades hemma hos Yolanda där hon och jag hade liten filmkväll och hade med oss hämtmat från Sam's. Mums! Igår så gick vi runt på Portobello Road där jag tatuerade mig, vilket gjorde min vecka!! Åh, funderar på att tatuera mig en gång till innan sommarlovet antingen på handleden eller bakom örat. Vad jag ska göra är inte riktigt beslutat än dock. Hur som helst kom Jonna till mig igår kväll och... sov. That's what we do. Imorse beställde vi pizza. Som vanligt. Samt kollade på Harry Potter och Halvblodsprinsen. Strax ska jag dra iväg mig till skolan och plugga, kan inte plugga nån annanstans. :( Vi höres!

// M .

Kommentarer
Postat av: REZ

två?!?!?! TVÅ?!?!? DU GICK VÄL 5 GGR MONGOFÅR!"!? saknar dig

2010-05-11 @ 00:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0