sorry

Lovade ju att del 2 på överblicken skulle komma igår men har helt enkelt inte haft tid! Igår var jag nämligen på Brick Lane och en dagsklubb med Julia Haking som flyttade hem till Sverige idag.
Personligen tycker jag att det redan är jobbigt att ta farväl som det är men det är ännu jobbigare när folk kommer från helt andra städer!

Jag lovar att lägga upp bilderna så snart jag hinner, förhoppningsvis innan Sverige som för övrigt enbart (tekniskt sätt) är 5 dagar bort! För tillfället läser jag nämligen bok 5 i Vampire Diaries och så är Jonna i sängen och sover eftersom skolan ska åka till Oxford imon. Det kommer bli skitkul!


husband no.. ääh har tappat räkningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0