LONDONÅRETS ÖVERSIKT - DEL 2

Januari 2010
















































Jag var jättesjuk här och har ännu kvar viruset i kroppen. Har vart sjuk sedan dess m.a.o!


Bästa vän Verro var här med, dock bara från tors-lör (typ)! Vi satt på favvopuben " The Old Ship" i Richmond.


Emma & Yolanda var med också!

Kom precis på att jag ock Yolanda började umgås då.. Wut bara halvår sen?!?!


Körde på vampyrstilen ett tag där - blek (naturligt), sotade ögon och mööörka ringar under samt rött läppstift

Februari:


stannade kvar sent på kvällarna ibland och pluggade, dock stanna jag mer kvar i april med Vanja!


snuskminen :P


Jag fyllde 18 år - Sista gången jag firar min födelsedag någonsin

Mars:


körde på hatt hela tiden :)

Väldigt många födelsedagar var det i Mars - var pank


Malin blev 18!


Maddes födelsedag: från vänster - bellus, vanja, sara, jag & daphne på en restaurang i south kensington tror jag


jag började skaffa mig ett socialt liv: jag & bellus på väg till Kingston



Madde & jag påväg någonstans

London började bli allt varmare - tisdagar speciellt!
Här ligger jag då i gräset med Yolanda och Natalie
notera min dag som gått sönder av piercingen jag hade

April:


Linn & jag

jag var hemma i Sverige i 2 veckor och insåg hur mkt jag älskar mina vänner där. dessa två månader sedan dess har tagit kol på mig. aaargggg bara 3 dagar kvar!!!!


jag var som lyckligast med respina aka Joban - vi käkade pizza, dansade till Pop! Goes my heart, kollade på I love you man, spelade in bloggvideos, flummade runt m.m... lycka lycka lycka att jag kommer göra samma sak om exakt 3 dagar!! LÄNGTAAAAAAAAAR


jag klippte mig.. hade väldigt fint hår den dagen haha


After skol - Bellus, Klara och Madde


Vid Picadilly Circus - Ossian, Martin och jag


After skol - Vanjus, Martinus, Ossi & jag


mitt på Picadilly ca 4.30 på morgonen - ossian längst upp och sedan klara, vanja, martin, jag & bellus


jag ökade ca 400kg i vikt! Aja baja!


bellus gick också upp 400kg i vikt så vi sumobrottades


jag är bättre så jag vann ofc! 3-0 till mig haha


jag blev nördig


sommaren kom - jag svettades och schtekte i parken med Jonna och fotbollen


akward jonnus


JAG VAR DUM.

Maj:


utgång med tjejerna


grillfest hos Becka och Malin



JAG, MALIN, BECKA & JONNUS PÅ EMBASSY



jonnus och jag körde lite kung fu fightning


Mkt Hyde park blev det med - Jag & vanjus


Blev lite Brick Lane med Julia Haking




Det var allt!!

Jag lägger upp bilderna från den här månaden nästa vecka eller så. Nu ska jag läsa ur Vampire Diaries 6 och sedan natta. Imon är det skolavslutning och sedan ska jag ut med Carro! Puss haaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0