home

Jag är hemma och lever. Sorry att jag inte uppdaterat innan men jag har haft fullt upp med att spendera tid med mina vänner samt gå på gymmet (2ggr redan, skillat Maria!). Jag älskar verkligen mina vänner här och liksom Vanja skrev i sin blogg så har jag insett att det är vännerna som gör platsen. Jag saknar London så otroligt mycket och hur allting var där. Time of my life, honestly. Aja, ska sluta grubbla över det nu!

I söndags blev jag upphämtad av Verro och Respina på Landvetter och med min stora feta 30kgs väska samt mina 8 handbagage (som förövrigt förargade Martins pappa då jag fyllt en hel bagagelåda på flyget). Efter en jobbig men snabb tur hem, bekvämade vi oss i sofforna och beställde en familjekebabpizza då även Steffi kom och joinade vårt lilla gäng.

Igår så mötte Steffi och jag upp Yolanda och hennes lillasyster i stan och efter det gick jag och frös upp mitt gymkort samt gymmade i ungefär 1.5h för första gången på evigheter! Skönt!

Idag så har jag hunnit med mycket. Verro och jag steg upp relativt tidigt och begav oss till gymmet där vi tog SATSDANCE-passet som jag för övrigt inte tänker göra om hehe. Dans är inte riktigt min grej. Ni vet den där tjejen som gör alla steg fel och ser helt klumpig ut? Det är jag.
Hur som helst hämtade jag upp lilla Linn och åkte hem till mig och lagade mat till henne, Steffi och mig samt städade rejält. Yolanda och hennes lillasyster kom sedan och vi fyra flummade runt som små fånar till massa låtar. Roligt är att Hanna och Linn kommer perfekt överens och hade jättekul med varandra.
Affe och Melina joinade oss på kvällen och vi har lagat korv och pommes och kollat på Mumien.

Imorgon när de vaknat så ska Yolanda, hennes syrra, Linn och jag på bio och se någon barnfilm och sedan får jag se vad som sker.

Vi hörs snart,

puss på er

Kommentarer
Postat av: Vanja

Du traskar omkring i mina tankar rätt ofta du. Tur att du lyckats installera dig så bra därhemma. Känner att jag kommer att få allvarliga svårigheter med detta.

2010-06-16 @ 02:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0