EN ESTOCOLMO .

Hej bloggen!
Just nu är jag i huvudstaden och hälsar på syskonen Haking med Vanja. Vi kom igår eftermiddag efter att ha vunnit bud på tågbiljetter på Tradera för 1kr vardera. Billigt va?
Igår så kom även min kära Bellus och Sara som var i STHLM i ett par dagar och vi gick igenom större delen av SHTLM på runt 1,5h och satte oss på den mest kända klippan här och såg på solnedgången varav vi avslutade kvällen med att åka tunnelbana hem till Hakings.
Idag var jag uppe först av alla, redan runt 9 faktiskt, varav de andra vaknade en stund senare.. Vi kom inte iväg förrän 3 timmar senare då vi gick runt och shoppade lite. Jag fann mig en klänning på H&M och ett par shorts samt en t-shirt på Weekday. Bilder på shoppingen kommer när jag är tillbaka i GBG. Tyvärr hann jag inte ta med mig kameran då jag fick reda på att jag skulle till STHLM två timmar innan jag åkte och jag då i all hast packade men jag ska nog roffa åt mig några bilder från de andra.
Imon ska vi till SATS och träna på morgonen, sedan shoppa efter lunchen och förhoppningsvis så vinner vi auktionen så att vi kommer hem på kvällen! Ha det bra!
// M .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0