4 days left

Hej allihopa!

Det är 4 dagar kvar tills jag åker hem och jag är så lycklig över det. Kan inte tiden gå fortare?
Jag är superupptagen idag eftersom jag har slutprov i fysik då jag skippat de de andra två provtillfällena. HEHE. Kul är att jag inte har övat ett piss. På de andra proven har jag fått MVG men det här kommer ju sänka mig till G. Hinner inte öva mer heller. Aja, that's life. Eller snarare: Aja, that's the stupid me som inte kan göra någonting i tid. Nu ska jag sova en halvtimma för att bearbeta de två talen i fysik jag faktiskt har gjort haha. Sedan blir det till att klä på mig och åka till skolan och öva lite till innan provet. :) :) :) :)

RESPINA BABE, RÄDDA MIG? JAG SAAAAAAAAAAAAKNAR DIG. PUSSAR PÅ ER ALLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0