oh, just summer


Linn

Underbara dagar hittills, kan inte förstå att det om 1 vecka redan har gått 1 månad av sommarlovet? I onsdags kom Linn hit och jag passade henne tills i eftermiddags. När hon kom beställde vi kebabpizza och senare joinade Elin oss och så hade vi tre X-Menkväll. Skönt! Igår tog jag med henne till Slottskogen och lekplatsen där våra kusiner joinade oss. Idag stannade vi bara hemma och kollade på filmer och tog det lugnt.

Steffi ska tydligen komma och sova över idag, klockan är 2.30 dock så vet inte när hehe. Om ett par timmar ska jag upp för jag ska till Borås och gå på djurparken med Jonna som fixat in oss gratis (hur fan lyckas man fixa in nån på en djurpark haha?), mot kvällen blir det förmodligen Eclipse. Ha det så kul!! Pussar

// M .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0