guess.i've.been.pretty.busy.


Hej bloggen, long time no see känns det som trots att det gått två ynka dagar. Jag har faktiskt vart relativt upptagen. Igår steg jag upp rätt tidigt och åkte hem till mamma och fick gratis massage hehe. Mot eftermiddagen gick jag på Bodypump-passet och efteråt åkte jag hem och gjorde ordning mig för mötte upp Elin och Martin för att sätta oss på krogen en stund. Det var härligt! Elin och Steffi sov över igår och som vanligt så masserade jag och Elin varandra hela natten medan vi kollade på "Green Street" som måste vara den bästa huliganfilmen ever?

Idag gjorde jag Fattiga riddare i frukost till Elin och sedan åkte jag in mot stan och mötte upp Ida och Rolle som jag inte träffat på nästan 2 år (?!?!). Vi hängde vid piren och sedan stötte jag på massa folk från både Katolska och från London (vad fan gör alla i GBG?). Åkte även Göteborgshjulet, kan säga att det var 85kr åt intet. Hur som helst drog Rolle och jag till SF-bokhandeln och sedan till Stadsbiblioteket där vi läste i några timmar. Det har varit så lätt att umgås med folk dessa dagar och det är som gamla tider igen - minus all drama.
Har vilat från träningen idag men imon kör jag igen!

Jag uppdaterar snart igen.

// M .

Kommentarer
Postat av: Malin

Ohh Green street Hooligans! :D <3 Love till den filmen!



Hahha mötte marti idag på bussen vi alla gbgare från london måste ju ut på krogen och ta en drink någongång! :D <3

2010-07-08 @ 16:55:52
URL: http://malleslifeinlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0