SO MUCH HAPPINESS RIGHT NOW



Jag är så lycklig just nu. Idag har jag julklappshandlat (sent) med min Jonna och sedan har vi kollat på film och planerat vår resa. Nästan hela resan är planerat och jag är så himla glad. Första gången på 3 veckor jag träffade min andra halva och så har vi planerat vår resa. Vi har ett helt dygn i Hong Kong och 2 dygn i London så vår resa kommer bli fantastisk. För mig blir det paradiset i Filippinerna, hemkänslan i London och en ny upptäckt i Hong Kong. Galet va? Glad! Nu ska jag gå och möta upp minijessi! Besos

Kommentarer
Postat av: Malin

bilderna va klockrena hahaha xD



disney yime snart? :)

kram

2010-12-27 @ 17:15:34
URL: http://malleslifeinlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0