AM I THAT CRAZYASS MUTHAFUCKA?



Ok. Ska erkänna en grej till. Jag är en person med MYCKET livliga och helt vrickade drömmar. Inatt drömde jag bland annat att jag var Pierce Broshnan, den näst senaste James Bond ni vet? Hur som helst så var jag osynlig och blev jagad av massa poliser för ett brott jag inte begått. Dem hittade mig hela tiden och plötsligt hade jag fru och sedan visade det sig att jag var den onda och min dröm bytte perspektiv från Broshan till en annan.. Fett skum. Sedan var jag plötsligt i ett vattentorn och gömde mig där i flera år men försökte locka dit folk så att dem kunde köpa STARBUCKS-kaffe åt mig? HAHAHA. Jag har underliga drömmar, väldigt underliga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0