So long Swe - aloha värme!


Bio med Jonna i London <3
Massa jag och Jonna-bilder här känner jag haha.


Aja, vad ska man säga? Jag ska strax börja packa klart mina grejer, städa rummet, hitta kläder till imon osv. Klockan 6 imon bitti ska jag upp och göra mig redo för äkta sommar, sol och värme! En månad fylld av lycka kommer det att bli och jag kan knappt bärga mig tills jag har landat!

Tror icke att jag kommer att blogga under tiden jag är där för jag vill helst ta en riktig semester och njuta av den lyckligaste tiden på 2,5 år, dock tycker jag att ni kan droppa in här ibland och kolla, man vet aldrig med mig, jag är oförutsägbar haha.

Så ha det så underbart i Sverige, kom in i hösten, för om ett par timmar ger jag mig av mot Filippinerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0